Woensdag 8 oktober Newman - Karijini National Park - Reisverslag uit National Park, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Woensdag 8 oktober Newman - Karijini National Park - Reisverslag uit National Park, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Woensdag 8 oktober Newman - Karijini National Park

Door: Fiena Metz

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

08 Oktober 2014 | Australië, National Park

Moeder, wat is het heet!!!!!
Het is nu bijna 2 uur 's middags en het is bijna 40 graden.
We zitten in het Karijini National Park, tussen Newman en Tom Price.
We zouden hier een tour door het Park maken, maar die kon niet meer worden gereserveerd.
Om meer tijd in het park door te kunnen brengen is er gekeken of we eventueel in het park konden overnachten. Dat blijkt te kunnen, op heel een simpele camping, een unieke ervaring, heel erg donker en vooral heel erg stil.
Rob en ik zitten nu rustig bij de camper in de schaduw te wachten tot het wat koeler wordt, en dan gaan we straks de gorges opzoeken.
Morgen gaan we naar Tom Price, dat is hier nog bijna 100 km vandaan, dus kunnen we morgenochtend nog wat tijd hier in het park doorbrengen.

• 15 Oktober 2014 - 20:50

Hester:

40° tja dat is wel veel. hier nu echt herfst, met regen en Wind. Dus geniet maar van het mooie weer.