Dinsdag 7 oktober - Newman - Reisverslag uit Newman, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Dinsdag 7 oktober - Newman - Reisverslag uit Newman, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Dinsdag 7 oktober - Newman

Door: Fiena Metz

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

07 Oktober 2014 | Australië, Newman

Rob is weer terug van de excursie, was interessant en vooral warm omdat ze lange mouwen en een lange broek moesten dragen. En dan ook nog een helm op je hoofd.
Wassen op de camping was geen probleem, een rondje wasmachine kostte $ 3 (een dollar is ongeveer 70 cent), er was zon en wind, dus drogen lukte ook wel.
Om een uur of 3 zijn we naar de "stad" gereden, bij een grote supermarkt de camper weer flink volgestouwd met vooral veel drinken. Ook fruit en spullen voor de bbq gingen mee.
Het is handig dat we buiten kunnen koken, er zit een 2-pits kookplaat aan de zijkant van de camper. Gister voor het eerst de barbeque geprobeerd, nou dat lukte prima.
Een lekker Australisch wijntje erbij, en dat was smullen.
Het was lang lekker buiten, dus we zijn lekker buiten blijven zitten tot we om 10 uur gingen slapen. Het is wel vreemd dat het al om half 7 's avonds donker is. Daar tegenover staat dat het 's morgens om 6 uur al weer licht is. Dus we staan lekker vroeg op om een lange dag te maken.

• 17 Oktober 2014 - 18:43

Henk Speelman:

Zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin. Heerlijk genieten is top in WA. Zijn heel benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Dat moet nog even wachten tot 8 november. Ik weet bijna zeker dat het 2e deel van de reis net zo boeiend is als het 1e deel, maar wel anders
    Wij zijn druk met de Reismarkt bezig en gaan er va uit dat jullie met West Canada staan, maar dat je ook toch "stiekum" de nodige foto's kan laten zien van deze reis.

Gisteren naar het Oogziekenhuis geweest voor controle. Het laseren is goed gelukt. Ben ik erg blij mee en...ik hoef pad volgend jaar oktober voor controle terug dus we ZIEN het weer helemaal zitten.

Groetjes, ook aan de anderen