Vrijdag 17 oktober Monkey Mia - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Vrijdag 17 oktober Monkey Mia - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17 oktober Monkey Mia

Door: Fiena Metz

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

17 Oktober 2014 | Australië, Monkey Mia

Vanochtend zijn we bijtijds opgestaan om naar het voederen van de dolfijnen te kijken. Viel eigenlijk een beetje tegen, de intro duurde te lang en het voeren op zich duurde vrij kort. Logisch, want de dolfijnen moeten zelf hun eten zoeken en als ze al gevoerd zijn lukt dat dus niet. Wij vonden het een beetje te veel een show.
Daarna een beetje gelezen, wat dingetjes gewassen en een broodje gegeten.

Vanmiddag zijn we naar Demham geweest, hebben daar het Visitor Centre bezocht.
Er was een prachtige tentoonstelling over de geschiedenis en het ontstaan van de omgeving. Het gebied is tot Werelderfgoed verklaard en dat brengt toch zeker ook financiële voordelen met zich mee.
Wat kaarten gekocht en van Rob kreeg ik een mooie ketting.

Terug op de camping geprobeerd om contact met Christian te krijgen om hem te feliciteren met zijn verjaardag.
Dat is ons gelukt, met de hulp van Lien. Het is hier nogal ingewikkeld om een telefoongesprek met het buitenland te voeren, je moet allerlei codes invullen en soms lukt het dan nog niet.

Daarna zijn we gaan eten in het restaurant op de camping. Dat was een uitstekende plek om te eten, we hebben uiteraard voor vis gekozen als voorgerecht en hoofdgerecht, lekker wijntje erbij en lopend weer terug naar de camper.
Het is nu 8 uur in de avond en al helemaal donker. Straks bijtijds weer slapen en morgen weer fris op pad voor de volgende etappe, we gaan naar Kalbarri.