Vrijdag 10 oktober - Tom Price - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 oktober - Tom Price - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 oktober - Tom Price

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

10 Oktober 2014 | Australië, Tom Price

Het wordt eentonig, maar het was weer weg warm vandaag.
Vanochtend rustig ontbeten en koffie gedronken, en daarna richting dorp gegaan.
Internetten lukte via de computerzaak, en tot mijn plezier gezien dat Peter de verslagen heeft verspreid en dat er van Betty ook al reacties op zijn. Leuk hoor.
Daarna wat witte wijn gekocht, want daar is het uitstekend weer voor.

Terug bij de camper een omelet champignons gemaakt en een poosje rustig gezeten.
Daarna naar het zwembad geweest, was heel apart, de hele groep was daar.
Het water was best wel koud, maar dat wende snel. Het is maar een klein zwembad, dus waren we gauw uitgezwommen. Lekker afgekoeld waren we wel.
Op de camping weer even met z'n allen bijgepraat en de route voor morgen bekeken. Wordt best een lange rit, we moeten ong. 640 km. rijden. Het doel is Exmouth, de meest noordelijke plaats die we gaan bezoeken.
Vandaag voor het eerst helemaal geen foto's gemaakt.