Zaterdag 4 oktober - Cervantes naar Carnamah - Reisverslag uit Carnamah, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 oktober - Cervantes naar Carnamah - Reisverslag uit Carnamah, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 oktober - Cervantes naar Carnamah

Door: Rob Metz

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

04 Oktober 2014 | Australië, Carnamah

Vanochtend vroeg opgestaan om zoveel mogelijk te kunnen zien in de omgeving.
Omdat we gisteren geen tijd meer hadden om de Pinnacles in het Yanchep National Park te bezoeken, zijn we eerst een stukje terug gereden om daar toch nog heen te gaan. Dat bleek een prima beslissing, want was het daar mooi. We hebben heel wat foto's gemaakt van dit natuurverschijnsel. Als de foto's goed gelukt zijn, probeer ik er wat aan het verslag toe te voegen.
Daarna verder gereden via allerlei kleine vissersplaatsjes en een lange recht weg naar de camping in Carnamah, het begin van de Outback.
Fiena heeft vandaag voor het eerst de camper bestuurd. Dat viel alles mee, links rijden gaat bijna vanzelf en omdat het erg rustig is op de weg is allemaal goed te overzien.
Straks vroeg naar bed, morgen is er een rit van 400 km.

• 08 Oktober 2014 - 23:09

Betty Alberts:

Heeeeeeeeeeeeeeeeee zussie, zelf gereden...... trots kuzzz