Dinsdag 30 september - Woensdag 1 oktober - Reisverslag uit Perth, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 september - Woensdag 1 oktober - Reisverslag uit Perth, Australië van Rob en Fiena Metz - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 september - Woensdag 1 oktober

Door: Fiena Metz

Blijf op de hoogte en volg Rob en Fiena

01 Oktober 2014 | Australië, Perth

Na een lange reis zijn we woensdagavond in ons hotel in Perth aangekomen.
We vlogen via Dubai, waar we een overstap hadden van de Airbus A380 naar de Boeing 777. Die tussenstop duurde 3 uur, maar we hebben er onze ogen uitgekeken. Wat een pracht en praal, en wat een enorm groot vliegveld. We moesten voor de overstap met een treintje naar een andere gate.
Dubai - Perth was 10 uur vliegen. De afhandeling in Perth duurde erg lang, de controle daar was best streng en er zaten heel veel mensen in het vliegtuig.
Met een busje werden we naar het Ibis-hotel gebracht.
We zijn met een kleine groep, Rineke en Henk (de reisleiders), Olga en Henk, van onze leeftijd en Christel en Lien, twee Belgische dames van rond de dertig, hier beter bekend als "de meiden".

• 08 Oktober 2014 - 23:06

Betty Alberts:

Hoy Zus en zwager,

Ok, eindelijk contact. De rest van de verslagen moet ik nog lezen. Spannend. Jullie horen mij nog.......... veel plezier, knuffel van mij